petak, 19. prosinca 2008.

jufke-priprema (za pocetnike)



dakle,za dvije jufke je potrebno:
1/2kg.brasna(glatko bijelo)
2 zlicice soli(cajne,najmanje)
300ml.vode... sve je mjereno precizno...

-brasno stavite u zdjelu,dodajte sol i odmah stavite svu vodu(300ml.) rukom zamjesite tjesto...mjesite sve dok ne dobijete smjesu,bez i malo brasna i grudvica... ostavite da se tjesto odmori 15min.(tocno toliko)....nakon toga,pobrasnite mjesto di ce te raditi jufke i na pobrasnjeno mjesto stavite tjesto...
-nakon toga tjesto podijelite na dva ista dijela(priblizno ista),oblikujte ih u lijepe kugle...


-razvaljajte tjesto na ovu velicinu kao na slici(od prilike debljina pola prsta) u jednu manju tepsiju,stavite zlicu ulja(veliku zlicu),razmazite i stavite jufku unutra,i preko nje stavite zlicu ulja i razmazite... e sada bi preko toga isla sljedeca,razvaljana jufka,no kako jos niste ispraksirani,radije si odvojite tu drugu u drugu tepsiju,na isti nacin,ulje dolje i ulje preko jufke....ja stavljam jednu na drugu...
-pustite da se,,odmore,, tocno 20min.(moze i duze,krace,nije preporucljivo)...izvadite ih na stolnjak(na stolnjaku se ne lijepe)lakse je raditi...i prvo ih pocnite rastezati od sredine(vidi sliku) vi ce te to raditi s dvije ruke,ja sam jednom fotkala,ne gurajte vrhove prstiju unutra,razvlacenje radite sa jagodicama prstiju,lagano...cim ste razvukli jednu stranu druga ide,sama od sebe(kod povlacenja rubova,sve se rasteze)... pokusajte...nista bolje od domacih jufki....u pocetku ce ici malo teze,ali brzo se nauci...


-sretno...




1 komentar:

Maja Babić kaže...

Samo da javim da sam zahvaljujuci tvojim instukcijama, ali i pitama vidjenim kod tvojih "djaka" (Melrose, Rotkvica...) i ja uspela da razvucem kore na ovaj nacin!

Radila sam do sada kore za burek, one sto se natapaju u masnoci i rayvlace na glatkoj masnoj podlozi, i definitivno su lakse za rad od ovih.

Bila bih zahvalna da mi kazes koliku koru dobijes od jedne jufke, ovako kad celo testo podelis na dve jufke? Ja sam od pola kg radila cetiri jufke, jer moj sto nije bas velik.

Prve dve su mi isle fino, treca malo zapela, a cetvrtu sam skroz zdrljala, pa je premesila i ponovo namastila i cekala da odstoji... Obrzirom da je prvi pokusaj od pre par meseci mogao zube da mi polomi, ovaj put sam bas zadovoljna, samo mi treba jos puuuno prakse...

Hvala jos jednom na trudu ulozenom da se ceo postupak prikaze od nule.

Pozdravi!
Maja