utorak, 16. prosinca 2008.

dizano lisnato tjesto
















potrebne namirnice:
1kg.brasna(glatko)
125gr.maslaca
2jaja
2 kvasca
2 zlicice soli(male,pune)
3 zlicice secera
650ml.mlijeka(sobne temperature)
za gotovo tjesto:
250gr.maslaca
priprema:
brasno,sol,secer i kvasac promjesamo....dodamo maslac sjecen na listice i jaja....zamjesimo s mlijekom....mjesiti rukom,cjelih 7min.toliko treba da bi se tjesto ujednacilo i maslac otopio(od topline ruku)....
tjesto pustimo da miruje 15min.(ja sam ga pripravila noc prije)....
-tjesto razvaljati valjkom,koliko je moguce(ne tanjiti previse)
-na sredinu isjeci maslac,koji smo podjelili na 3 ista djela
-preklopiti desnu i lijevu stranu razvucenog tjesta...razvaljati....
-drugi dio maslaca isjeci opet na sredinu i preklopiti prednju i kontra stranu...razvaljati...i staviti u hladnjak 15min.
-nakon 15min.izvaditi tjesto...isjeci treci dio maslaca na jednu stranu i preklopiti drugom...razvaljati...opet staviti u hladnjak 15min...
-nakon tih 15min.tjesto je premno za kolace koje se rade od ove vrste tjesta...kosarice,lisnata peciva sa hrenovkama,trokutice itd.
od ovog tjesta mozete raditi sto zelite...podnosi sve vrste punjenja....pustite masti na volju...
ja sam punila nutelom,hrenovkama i prazne trokute posute sezamom....
predlazem punjenje od:
tune u koju dodate,sitno sjeceni cesnjak i persin ili eva sardine s povrcem...
gotove,premazati zumanjcem razmucenim sa malo mlijeka...
dobar tek...

1 komentar:

Melita kaže...

Jos nisam jela, a vec je tri sata popodne---bas sam nasla kad cu da cackam po food blogs! Izgleda super!