nedjelja, 11. siječnja 2009.

kvrgusa sa pilecim prsima

1/2kg.brasna
2kom.pilecih prsa
7zlica kiselog vrhnja(jace masno,po mogucnosti mileram)
2jaja
1prasak za pecivo
sol,ulje,vegeta

1.brasno,jaja,prasak za pecivo,2zlicice soli i 600ml.vode pomjesati i dobro izlupati(ne miksati)
2.namastiti pleh ili tepsiju i staviti u zagrijanu pecnicu nek se ulje ugrije...
3.smjesu izliti u vruci,namasceni, pleh(da se ne zalijepi tijesto za pleh)moze i bez ovoga,ali ce se tijesto zalijepiti...
4.prsa isjeci na snicle,posoliti(jedan mali prstohvat soli)prastohvat vegete i malo ulja...
5.promjesati i poslagati po tjestu...
6.peci u zagrijanoj pecnici(250*)dok ne porumeni(jako porumeni)...
7.izvaditi iz pecnice i premazati sa vrhnjem...
8.vratiti u pecnicu jos 5-7min.nek se vrhnje zapece...
9.dobra je i vruca i hladna,prsa nisu suha,bas su fina i socna,a tek tijesto ispod prsa,odlicno...

dobar tek...

Broj komentara: 6:

Stevo kaže...

Ok, ipak mi ovo liči na nekakvu talijansku stvar. Ali je sasvim u redu. Kao što su meni Madjari preko puta, tako je Puli Italija preko Adrije, Jadrana. Ako smo već kod mora, mora biti da je u Puli toplije nego u Subotici. Pozdrav.

pull kaže...

hvala na javljanju Stevo :)
koliko je meni poznato kvrgusa je iz bh(Prijedor i okolica)samo orginalna je sa komadima piletine(komadi s kostima)e,sad... mozda se tamo dotatao i neki talijan,pa im ostao recept,hehe...nemam pojma,iskreno :)
u Puli je jako toplo(za ovo doba godine)
u Subotici sam bila nekada davno(sa ferijalnim)u mojoj 17-oj.bilo nam je super(sjecam se samo jednog lijepog jezera)...pozzz za Suboticu...

Вера kaže...

Uvek hocu da je napravim,a nikako,svidja mi se ovako kako ste postavili recept,imala sam jedan sa kolinarke ali sasvim drugaciji.

rijeka kaže...

Bravo Puli !
Kvrgusa je iz sela Kozarca kod Prijedora. Imala sam cast i priliku da uzivam u originalnom fanatsticnom spremanju kvrguse koja se narucivala u ogruglim tepsijama, direktno iz pecnice ! Toje bilo bas ono - sa prste polizati !
Ali i ova tvoja mi dobro izgleda.
Pozdrav sa sjevera :)

rijeka kaže...

Ush moram da ispravim moje brzoplete greske u pisanju:
fantasticnom spremanju,
okruglim tepsijama,
za prste polizati.
Pokusat cu ubuduce da ne pravim ovakve sramotne pravopisne greske :)

pull kaže...

rijekaaaaa,bas mi je drago da si se javila,a greske,pa tko ih jos gleda ;)
ja sam na pauzi s pisanjem recepata,jer su mi djeca bolesna,prehlade,viroze...
jos malo ako Bog da,polako jenjava,a onda nastavljam pisati :)